hoppas

Nu har jag tävlat så mycket de senaste dagarna här i bloggen.
Så nu håller jag tummarna för att jag ska vinna något..

Det är ibland lite svårt o välja ut vad man vill ha
för det finns så otroligt mycket fint i affärerna.
Men nu har jag valt vad jag vill ha
o så får jag hoppas att jag har lite tur..

Vore ju helt perfekt om jag vann ett halsband,
en mössa eller ett presentkort i en affär..

Några av tävlingarna tar nog slut nu i dagarna..
Så det var tur att jag kom på att jag skulle tävla..

Nu ska jag ta o äta något innan jag ska hämta vanessa..
Funderar fortfarande på vad jag ska göra idag.
Sms:a om ni har några idéer eller vill ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!