-6

fy satan vad kallt det var i morse när jag skulle
gå iväg med vanessa till hennes skola.
Hon börjar ju 8..
Det var nämligen -6 grader ute.
Så idag vart det vinterjacka på för oss båda..

Det kändes kyligt men ändå behagligt att vara ute i.
Men visst några isbjörnar såg vi ju på vägen dit."ler"



Nu börjar solen titta fram så det lär vara lite varmare ute redan nu..
Daniel är på dagis o vanessa är i skolan.
Så det är bara jag,john o lilla johan som är hemma..

Jag har redan gjort en massa nytta förutom att
väcka vanessa vid 6m40 tiden  o gå till skolan o sånt..

Direkt när john kom hem från att ha lämnat daniel
så  gick jag ner till tvättstugan o slog på torktumlarn,
hängde lite tvätt o handtvättade lite badkläder.
Så vi har tills i kväll..


ps: fotot är från feb 09...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!