valborgsfirande

Igår var vi vid Björkborn
o kollade på brasan.
Vi missade drillflickorna
som vanessa ville se.
O jag med"ler"
Jag har ju själv drillat engång i tiden,
himlans längesen nu visserligen.
Men det är lite mysigt
ändå med drillning.
Såg aldrig skymten av sånt i huddinge
kan jag ju säga..

O ponnyridningen hade de tagit bort för i år.
Så det vart mest en korv med bröd o festis
till barnen o så gick vi mot brasan.
Barnen gick till vattnet o kastade pinnar
sen när många av alla besökare höll på o gå hemåt..

Jag lyckades ta (enligt mig)
så otroligt fina foton vid björkborn..
Tänkte att jag skulle dela med mig av något av dom..







o så slutligen denna bild:

Kommentarer
Postat av: bibbie

väldigt vackert

2009-05-02 @ 21:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!