Musikal

Idag har Vanessa sin musikal
i Baptistkyrkan.
Den börjar kl 11 och hela släkten är välkomna.
Nu vet ju jag att halva släkten
var på antingen bröllop/bröllopsfest till sena natten,
eller var på brorsans bröllopsfest 
som också lär ha varit till sena natten"ler"
Så det blir bara jag o pojkarna som kommer.

Men om det är någon som hinner se detta o vill gå.
Så är ni givetvis välkomna..

Vanessa gör en musikal med sina draget kompisar.
Som är mellan 6-10år.
O sen blir det en festlig fika o en massa aktiviteter utomhus..

Så nu är hon o repeterar allt..
Min stora duktiga tjej har sin första musikal.
O jag som älskar Musikaler!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!