Uttråkad

Sommaren har precis börjat.
O jag är redan uttråkad.
O vill göra något..
Någon som har något förslag?


Känns förövrigt som att jag måste
tvinga folk att umgås med mig.
Hatar o känna så.
Gäller inte en nu utan i största allmänhet.
Känslor som jag har..
Alla andra har så mycket roligt
o göra hela tiden.
Umgås med en massa hela dagarna..
Jag platsar nog inte in..
Har jag någonsin platsat in någonstans.

O allt går neråt..
Kan inte äns vara glad.
Behöver en paus från vardagen.
Helst med familjen ,
åka någonstans.
Göra något..
Till någon,till något.
Vad somhelst..
Göra något så man känner sig som förut i tiden..
Glada spralliga familjen W.


gnäll gnäll,
skaffa dig ett liv.
kan man nu tycka.
Jag har ett liv o den pågår just nu.
O jag tar mig minuter av mitt liv
av att gnälla i min alldeles egna blogg.
Mitt val liksom..

Lägger in ett kort på 3 av 4 som betyder mest för mig.
Ni får ursäkta central dammsugar slangen som syns.
Jag orkade inte "styla"
för att det skulle se perfekt ut.
Jag tar kort  i nuet o inte planerat.
Spontant som det ska vara..
Pojkarna är förövrigt klädda
i Emil i LÖnneberga tröja båda två.
Fattades bara att danne o johan skulle ha sina likadana byxor också.
Ja lite gulligt är det faktiskt att ha något lika sådär..
Underlättar om inte annat.
Tjejen har High School Musical tröja på sig.
Intressant va..
Men priserna är obesäntliga..





Kommentarer
Postat av: Nettan

klart det ska va spontan kort=) haha annars är det inte kul. Kom hit då..Vi har hus med massa sängar nu=) hahahaha.. Vi har ju lov nu=) Kramis

2009-06-11 @ 13:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!