Regnigt men mysigt


Idag har det regnat konstant hela dagen.
Redan från morgonen..
Klockan 12 fick vi besök,
av Kathleen o barna..
Vi åt pannkakor o sylt ihop.
Gott o riktigt mysigt .


Barnen de lekte o hade jättekul allihop.
Zedric o Johan tycker även dom om varann ..
Kul att de båda har blivit så stora..
Helt otroligt vad tiden har gått fort..

Kathleen o jag pratade
som vanligt om en massa minnen.
O mer minnen kom upp när vi kollade
på en massa kort..
Vi gick igenom en hel del kort idag.
Från skoltiden , o även en massa från
då jag bodde i sthlm.
När Vanessa var nyfödd o allt..

Skulle vara kul o hitta ännu mera kort
från då vi var små..

O det roliga är att äns barn kommer
att få egna minnen ihop tillsammans
med hennes barn..


Sen vid 16 så kom mamma på besök.
O då tog vi en liten fika på hennes goda bullar..
Men tyvärr  gick kaffebryggarn sönder idag.
Den pajjade.
Så vi fick dricka te ..

Vid 17,30 åkte de hem
o vi började med maten..

Sen har jag o danne kollat på Talang..
Jag vet inte riktigt vad vinnaren gjorde,
jag hade väl hoppats på pianisten
eller den lilla pojken som sjöng..

Nu sover alla barn
o  john o jag sitter vid en varsin dator..

Här ovanför är det Zedric 11månader ,Vanessa 6år o Johan 1½år
när vi ska äta Lunch  ihop.

Här nedanför är det:
Kathleen o jag..:-)

o här har vi barnen..Zedrick,Vanessa,Alicia o Daniel.
Min lilla Johan låg o sov när kortet togs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!