lämnade bebisen i bilen???

Fy fan för dessa föräldrar alltså,
som dessa föräldrar som artikeln handlar om..

Det handlar om föräldrar som lämnar sina bebisar
i bilen helt ensamma i denna värme.

Jag har 3 barn och  jag skulle aldrig falla mig in
i att lämna ett barn i bilen för att gå o shoppa.
har man satt barnen i bilen så ska de följa med ut..
sen finns det ju de barn som är så stora så de kan
sitta kvar i bilen men då ska det vara svalt  ute..
så ni med stora barn behöver ju inte ta åt er"ler"

här är artikeln:
stackars lilla bebis..
hoppas du kommer till föräldrar som kan ta hand om dig.
För en förälder som glömmer bort att de just har fått ett barn
o  lämnar det i bilen borde gå en föräldrautbildning..
Så här gör du när du ska ta ut din bebis ur bilen.
Så här lägger du bebisen i vagnen..
För en bebis har man även efter bbtiden.
Det är ett ansvar för alltid.


http://www.gt.se/nyheter/1.1621154/skulle-shoppa-lamnade-nyfodd-i-stekheta-bilen

Det äckliga är att jag sa till Vanessa igår att det finns folk
som lämnar sina barn i bilen i denna värme utan att öppna fönster o dörrar.
O hundar också o att polisen då får slå sönder fönstret.
o så läser jag om detta..scary..


obs:
jag reagerar så här för att jag har 3 småbarn
som jag är så jäklans rädd om.
O sen jag fick Vanessa så bryr jag mig om sånt här..
Vanligt bland oss småbarnsföräldrar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

bläää fy ...visst jag lämnar i bilen om jag bara ska köpa en mjölk..men då med alla tre i bilen å fönster öppet..(om mathilda somnat) annars går vi in alla=)

2009-06-28 @ 22:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!