kanske

Kanske är bäst att jag uppdaterar lite
så ni vet att vi lever o mår bra."ler"
Inte så många som verkar ha saknat inläggen
än sålänge men det får inte gå för lång tid
mellan inläggen anser jag..

Ja vad gör vi idag.
Vi försöker plocka undan o så idag.
Inför barnkalaset imorgon.
Men Vanessa är mitt i en jobbig period.
Typ lilla tonåren..
Så hon är arg som ett bi hela dagarna..
Mest mot mig förståss..
För nu river hon sitt rum eller nått
låter det som..
För att jag har plockat undan i hennes rum..

O johan han somnade här på golvet
han vart väl så trött av att busa med
kartongen o alla skivor som ska ligga däri..

Ska se vad biet håller på med..
bzzzzz..

Hej så länge..

Här får ni en bild på nessa
när hon är en glad o harmonisk 6åring!!
Som gillar att promenera med mamma i timmar.

Kommentarer
Postat av: Bibbie

ja det har varit lite tomt på era front Trvlig helg

2009-06-05 @ 15:38:35
Postat av: Nettan

jO Har visst saknat uppd...kram Nettan

2009-06-05 @ 16:46:07
URL: http://nettansblogg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Till o med jag började undra om du hadde tröttnat på att skriva i bloggen:) Lycka till med kalaset.Kram

2009-06-05 @ 19:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!