hannah Montana

Under  kvällen så var jag o Vanessa o såg Hananh Montana..
Jag tyckte att filmen var väldigt bra..
O det är något speciellt o kolla på film på bio.
Lugn o ro,sitta o bara tänka på filmen..
Äta godis o dricka lite cola mm...

Vi åkte innan till den stora godisaffären som finns
på e18 vid bricketorp eller vad det heter..
Kan inte sandvikshållet så bra vid namn.
Kan mest hur man kör dit..
Ialllafall vi tog ens tor påse var o vanessa plockade ialtl som hon ville ha.
O så allt mitt i en påse..
o så vanessa  skulle ha en massa nötcreme o klubbor o annat gott.
Vart mycket godis..
O så köpte vi med Pringles.
O en star wars kinderägg till Danne
som skulle få vara hemma med pappa o johan..

O vid kassan på bion köpte vi förståss en varsin Cola.
Jag är inte mycket för godis o cola o sånt
men på bio ska det vara tycker jag..
O som 3 barnsmor så är det inte bara o sätta sig
framför en film  o bara koppla av..
Men på bio kan man det..

Efter bion så drog vi till Max o åt..
John o pojkarna hade ätit på Mac donalds tidigare..
O som vanligt när jag äter frisco hamburgare på max.
Jag får ont i magen.
Det blir liksom för fett för mig eller nått.
Spelar ingen roll vad jag har ätit innan..
3-4 gången nu.O lika dum är jag varje gång
som glömmer bort detta o köper det enda jag känner till typ.

Men nästa gång äter jag något annat där.
Fanns fajita,det är som taco tallrik.
Med nacho skal o köttfärs mm..
Såg det ut som iallafall.
Såg smarrigt ut...

Eller varför inte en shake sallad från mcd..
Den såg också god ut..

Men nu är det nog med skräpmat för min del.
Jag är inte direkt en fantast av varken max elelr mac donalds..
Äter mest på mc donalds för familjens skull..
MIg kan det kvitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!