En underbar ...

HIttade Gart Brooks på you tube..
Var så länge sen jag lyssnad epå hans skiva
men nu undrar jag hur jag kunnnat låta bli hans musik
under så lång tid..
Så fort jag har fått körkortet så ska jag ta fram mina favoritskivor o
lägga in dem i bilen.SÅ kan jag lyssna på dem ostört när jag är ut eo åker någonstans..
Slår jag på musik här hemma så är det alltid någon som stänger av..
O det blir  inte av att njuta avm  msuiken,utan att se till så inte musiken höjs
eller byts ut..
Vissa saker ,ska man inte ta bort från sin personlighet.
Att sluta med allt man har tyckt om under äns liv är inte bra.
Man måste få bry sig om sig själv lite
fastän man har barn.-
För barnen går ändå alltid först jämt o ständigt.
Vare sig det behövs eller ej.
Någongång kanske man behöver kolla på något snyggt till sig
själv istället för bara till barnen hela tiden.
För det är samma där,man kommEr ändå hem med något till de små..
O det ska an ju givetvis göra,men att man också  kanske köpt med eller
funderat på något till sig själv..
Det är viktigt som förälder att få egen tid har jag märkt
som 3 barnsmor..
Eller att kanske  ta en mor o dotter dag som nessa o jag gjorde nu,,
Fast mor o dotter kväll.
Göra något som vi 2 gillar,o låta de andra få vara hemma o göra sitt.
Nästa gång kanske det är Jag o danne som gör något kul.
Eller jag o johan eller jag o pojkarna..
O så har de ju världens bästa pappa också som kan göra något med någon av dem.
Viktigt det också,att få egen tid med den ena föräldern...

Men när ska jag få egen tid med deras pappa då??
haha det existerar inte ..
Våran tid kommer
när de är 18 o har flyttat hemifrån..
.


En bra låt..Lyssnade på mycket för en 8år sen..

Kommentarer
Postat av: Nettan

Man måste vårda äktenskapet oxå även fast man har barn=) hihi man kan ha egentid på kvällarna det har vi=) funkar alldeles utmärkt..Vill man bara krypa ner i soffan med filtar å en kopp te så lägger man bara barnen 30 minuter tidigare så hinner man prata å mysa å kramas=). Å mina barn få inte flytta när dom är 18 hahahahahahaha..minst 25 haha eller 20 i allafall...=)

2009-06-10 @ 08:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!