dagen


Dagen har varit helt okej..
Jag o barnen tog med picknickfilten o lite festis o kakor
o gick till lekparken vid badhuset,
Dit kom Jessica o barnen ..

Efter en massa lek där (för barnen )
så gick vi till stan o strosade runt..
Sen kom john o hätmade mig o barnen
o vi åkte hem för att fixa med maten..
Kycklingburgare o pommes stod på menyn idag"haha"
Vanessa o Daniel var så trötta efter dagens lek.
Men johan som hade sovit emdans vi var på stan
var pigg o glad..

Men det var tur att vi åkte hem när vi gjorde.
För Vanessa fick besök av sin kompis.
Så de lekte några timmar tills det var kvällen..

O nu sitter jag här o slappar.
Sitter o tänker o saknar en hel del.
Saknar o umgås med en del fölk..
Nu bor ju jag i karlskoga men alla andra har flytt staden.
De gamla goda vännerna.
Men det är väldigt tur att det finns några kvar iallafall
o några nya sen man vart karlskoging igen.
O ingen av dem vill jag någonsin tappa kontakten med..

För man tappar en hel del kontakter
när man flyttar  25 mil fram o tillbaka genom åren.
Men jag tror o hoppas att de flesta vet vart jag finns.
Om man någongång börjar undra vart kontakten tog vägen..

Avslutar med en närbild på min älskade lilla johan.
Från förra sommaren,,,DÅ var han inte stor inte..hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!