regler


Skrev en gång förut om en regel jag har men det är bra o skriva det lite då o då..


Ni får inte under några omständigheter ta något av mina foton som jag har på denna blogg..

Det är både förbjudet  och olagligt..

Spelar ingen roll om det är ett gammalt kort eller ett nytt kort...

Tyvärr så måste man meddela detta ibland för jag har varit med om att folk har tagit  foton

från mina andra bloggar som jag har haft under åren..

De tog det som en rättighet o bara ta ,för att de kände oss..

Men så är det inte...Spelar ingen roll hur nära vi än står varandra..

Så vill ni ha ett foto från oss så säg till så mailar vi det..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!