inte min dag

jahopp-
så var den förmiddagen förstörd då.
ska göra allt som står i min makt att jag mår bättre om någon timme.
SÅ inte hela dan behöver bli helt förstörd.
Det är så frustrerande att jag inte kommer någon vart i min körning.
O att jag får byta körlärare hela tiden.
Jag vill bara köra med Sara,men det går ju inte.
Det måste jag acceptera,så jag måste göra det bästa av det.
Men jag kan inte hoppa mellan körlärarna hela tiden.
Med den ena få köra helt självständigt,o med den andra få börja om istort sett.
Jag blir så trött på allt. Givetvis mest på mig själv.
Men  jag är inte som alla andra,jag kör inte lika bra med alla.
O nej jag är  inte expert men jag känner mig färdig på vissa moment.

Jag vill köra mer avancerat. Som det vi gjorde idag ,lokalisering.
Att man får ett uppdrag att följa skyltarna mot centrum,byta körfält o så innan rondellen så man kommer i rätt fil
så man kan köra in i rondellen mot centrum.
O inte behöva köra mot macdonalds.
SÅnna saker behöver jag öva på.
SÅ det flyter på.
Men högerregeln o allt det andra.varför..

Jag har inte tid med en paus med körningen
men snart är det den enda utvägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!