Besöket i ...

Besöket i kyrkan i dag  gick bra.
Johan var inte så blyg mot prästen
som jag hade trott.
Men vi får ju se hur det blir på lördag.
Men det underlättar ju om han har träffat prästen
en stund innan han helt plötsligt ska röra honom.
Jag tror att prästen fattade hur vi ville ha det.
Så jag hoppas att det inte blir så stelt som vid ett annat dop.
Valde fina sånger/psalmer också:-)
Precis dem jag ville ha.
Jag har försökt lägga in lite foton här under kvällen
men min dator krånglar som vanligt.

Börjar bli lite smått nervös över min klädsel på lördag.
Jag är inte helt nöjd.
Men vad ska man göra när man ser ut som man gör.
Har fått lite tips men det funkar tyvärr inte ihop med min kropp.

Är så trött på att se ut såhär.
Som en gammal tant.
Jag är faktiskt BARA 27 år..
Det är ingen tant ålder,de flesta
 i min ålder verkar svira omkring på krogen
varje helg fortfarande.
Men ni som känner mig eller som ni nog redan förstått.
Jag är ingen krog människa även
 om jag hade velat hitta på något kul någongång ibland.

Så min stora dröm efter att ha fått det där förbannade
kortet som jag  borde ha  haft typ för 7 år sen eller nått.

Så"är det o försöka få tillbaka  den jag alltid har varit.
Kanske inte smal utan något mer normal byggd.
Det är inte kul när folk vänder sig om
 pga att min ser ut som man gör.

Jag har aldrig varit vacker även om jag alltid har varit det i johns ögon.
Och NEJ han är inte blind,han är bara kär.

Men vem fasiken vill se ut såhär vid 27 års ålder.

Deppo tankar..

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Men Petra skönheten skall sitta på insidan tänk aldrig på vad andra tycker Kram bibbie

2009-01-30 @ 06:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!