me&i

Nu har me&i  kläderna anlänt här hemma..

EN beställning har redan blivit hämtad resten lär väl bli hämtade nu i dagarna..

Jag fick en liknande tröja  till danne som han redan har  i hemliga  paketet så det blir till att sälja den..

Den andra tröjan är jag lite tveksam över,sitter mest o tänker att jag borde ha tagit igelkott tröjan istället..

Men om jag  skickar tillbaka så lär jag väl få vänta  2 veckor till..
 
O det är väl nackdelen men det är rätt kul sätt o få hem kläderna .

Hem leverans o man får chansen att träffa  de bekanta/vännerna igen .

Kläderna till vanessa var jättefina.. Blir  jättefint på henne..

Min mans kläder vart också bra.. Jag o johan fick inte med något ,men man kan ju alltid beställa lite senare.

Nu ska jag ta en kopp kaffe med john innan han ska iväg till vårdcentralen..

Sen kommer han hem o skjutsar iväg oss till en vän till mig ..

För det är nämligen fika dags hos henne:-)  Johan o nessa  får följa med.

Danne  som har 39 graders feber ligger ihop kurad i soffan..

Stackars liten,han brydde sig inte äns om att vi har fått  besök 2 gånger idag..

En leverans o ett där vi  var  ute o pratade..

Så han får det lugnt o skönt sen när bara han o pappa john är hemma..

Kanske äta glass eller nått..


Kommentarer
Postat av: Nettan

Kul med kläderna=) synd att det va en lika tröja. kram

2008-09-02 @ 18:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!