leksaker

Jag har suttit o tänkt lite på presenter till Johan..
Han behöver ju  höst o vinterskor ..
O så  leker han alltid med Dannes klossar.
Snart får han ett eget rum ,ja rummet finns där men vi har inte börjat inreda än..
Så alla johans leksaker är fortfarande i Dannes rum..
Så Johan kryper upp för trappan o  sätter sig i dannes rum o leker med klossar..
Det är så gulligt o se pojkarna sitta o leka ihop ...
Båda leker med olika saker men de sitter oftast  nära varann..
Så jag är allt bra glad över att ha 2  av samma kön,hade fått det även om det vart en tjej..
Men nu är det bara 2år emellan o man ser hur mycket  han lär sig av danne..
Men det kanske var likadant när Vanessa  o Danne var sådär små..
Bara att man inte kommer ihåg..
Nu ska jag gå ner o ta en kopp kaffe o njuta av att jag är ensam hemma med barnen en stund till.
Första morgonen på 3månader eller nått.Men john kommer snart hem..
O det är mysigt det med..



Här ovan har jag lagt in ett så mysigt kort på Danne o Kusin Jossan som är taget juni07.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!