Idol

Snart dags för Idol men jag ville uppdatera bloggen lite  innan..

Jag är så trött,jag skulle kunna gå o sova nu.hehe..

Idag har vädret varit så fint..Helt underbart med lite sol mitt i hösten..

John o barna  var ute o höll på i trädgårn medans jag gjorde lunch till familjen..

Sen så begav jag o pojkarna till öppna förskolan..

Det är så skönt o gå en rask promenad dit..

Bytte  johans mössa som jag köpte istrl 74-80 igår innan jag gick in på öf.

Strl 86 passade honom så mycket bättre O så vart det en till ljusblå mössa..

Mössan som johan kastade av sig igår  är fortfarande försvunnen.

Ligger antagligen på vårdcentralen/bvc på karolina..

ja just det,vanessa som åkte iväg med pappa john.

Kom till stan lagom till att vi skulle gå in på öppnis..

Perfekt:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!