feber

Jag o barnen  var på 1årskalas idag för oss som brukar ses o våra barn..

Det var riktigt trevligt kalas..Jag hade köpt med 3 olika sorters kakor o de andra hade bakat en massa gott:-)

Danne o Oskar sprang o busade o hade jätte roligt.

.När vi kom hem så sov båda pojkarna o vanessa visade sig ha  feber..

Vilket dåligt samvete jag har nu,jag har varit så uppe i varv så

 jag har missat att se alla signaler för att min dotter är sjuk.

Jag som trodde att hon bara hade växtvärk i sina ben ,det var mer än så..

Nu har jag precis kollat på Idol...Jag har mina favorit i årets Idol.

Lars tex hoppas han kom med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!