beslutsångest

Beslutsångest ab har jag idag..

O det är så jobbigt..

Det handlar inte om några stora saker ..

Jag o några som brukar ses ska ha ett gemensamt 1årskalas för våra små..

Jag har hela tiden sagt att jag ska komma..

Men nu vet jag inte hur jag ska göra..Har egentligen ingen anledning till att inte gå förutom att

Danne redan har öppnat paketet som vi skulle ha med oss..

Den var inte inslagen utan stod bara ikartongen i köket  o johan hade precis fyllt år..

Så han trodde att det var till Johan så han hade blivit jätte glad..

Så han kom springandes med den där nyckepigan..

Det är en brio nyckelpiga som man ska dra i snöret så kan man gå med den..

Så om jag går så får jag köpa ett nytt paket..Inget större problem eftersom vi bor nära stan..

Men jag vet inte..Får väl göra som jag alltid annars gör..

Rådfrågar med john o får jag inget vettigt svar så frågar jag vanessa.

O vad gör man hemma istället för kalaset som jag inte brukar göra..

Ja ni ser ju vilka stora problem jag har.haha

Jag har redan avbokat en sak som jag skulle göra imorgon..

Jag skulle egentligen till örebro med jessica o Carina..

ÅKa bussen dit o shoppa.

Men jag är inte ett dugg shopping sugen så jag bestämde mig för att inte följa med..

För mig räcker det med att veta att vi får besök på lördag:-)

O det är roligt o det bästa av allt.Jag slipper beslutsångesten .haha


Kortet är  taget när johan skulle blåsa ut ljusen på sin 1årsdag.

MIn man ,mina barn,syrran syns lite o så barnens kusin:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!