Shoppat

Idag  har jag o Jessica sprungit omkring på stan o shoppat o lunchat..

Jag shoppade en massa kläder till barnen o även ett par skor till mig för jag fick skoskav av mina andra skor.haha

Jag köpte blandannat en varsin munktröja till barnen,bodysar,t-shirts o ett par byxor till johan o så 2 toppar till nessa..

o så 7pack med strumpor till min älskade man..

Jessica o jag hade så kul på stan.hahahaha jag har garvat jättemycket idag..

Jag är så glad över att jag har så bra vänner.


Johan har numera börjat stå helt själv ,han  håller i en liten leksak med båda händerna  o står jättestadigt..

MIn duktiga lilla son:-) Tänk om han gör som sin storebror o går på sin födelsedag..

Det är knappt 2 månader kvar så risken finns väl. Men  han ska ju vara bebis ett tag till...

Danne lånade ut sin arga hundar tröja ,(som ni ser här nedan) till johan igår.

"LIllebror får låna min tröja",o den satt ganska så bra faktiskt.haha


Var är Danne???



Här är Danne!!!




en mysig sång.mest för de med barnasinnet kvar..
inte den bästa kvalien men ändå..
http://www.youtube.com/watch?v=nnGpWeFiLe8&feature=related






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!