Promenader

 Idag (torsdag) har blivit ny dag egentligen men jag har inte gått o lagt mig
 än så för mig räknas det fortfarande som samma dag.haha
Iallafall Idag så gick jag o pojkarna till stan o träffade en kompis o hennes nyfödda son.
Han är 2 veckor gammal nu o är såå söt:-)
För mig var det första gången som jag träffade den lille
men min man hade ju turen o  mötte dem
på stan när han bara var en vecka gammal..
DÅ var han allt lite mallig.Haha..Få se honom före mig  o allt..
Vi tog en fika ihop på favvo caféet o mina pojkar busade mer o mer.
Johan som är 9månader nu han  skulle ta tag i brickan
där jag hade min kaffe o krämbulle..
Så han hade det  roligt, med att försöka fånga  dannes glass o så..
Vi köpte sen en varsin smörgås jag o danne o då fick johan också smaka.
När mina små hade blivit lagomt uttråkade så gick vi på promenad.
Det vart en bit,så härligt o gå längs vattnet o se en massa fina hus..
O folk som badade..Vi mötte även på pappa ,hanvar också ute på promenad.
SÅ det var kul o  hinna prata lite med honom innan han drar till Grebbestad.
Det är så fuskigt att alla drar till västkusten..O inte nog med det så lär han
få se Värmlandspojkarna spela också..Fuskigt värre.
Men jag får ju kolla på hans kort när han kommer hem ,det är alltid något.
Jag älskar Västkusten. Men tyvärr så blir det inte så ofta som vi är där..
Sist var för 2 år sen o då var vi där en hel vecka.
Med mina föräldrar,syskon,syskonbarn.
Det var riktigt härligt..


Det ser ut som att jag måste avsluta min blogg för idag .
Min 3åriga son (Danne) har 39 graders feber o han vill enbart ha mamma nu när han har vaknat.
SÅ mina vänner vi hörs imorgon..
O då blir det foton från idag. Kortet här är från i lördags då jag skulle köra hem från Arboga..
Sådär glad ska jag alltid vara när jag är ute o kör,  den dagen jag har klarat kortet.hihi

Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: mamma russin

hej hej..

snygg blogg du har... hoppas lillkillen kryar på sig..ingen höjdare att vara sjuk på sommaren...

kram

2008-07-11 @ 12:16:24
URL: http://enburkrussin.blogg.se/
Postat av: sofie

ja men visst e de avundsjuka de måste va så... men sjukt att man blir kallad massa saker hela tiden--.... man blir ju faktiskt ledsen ..ha en bra helg de ska ja =) första gången hon har barnvakt ikväll =) mamma min ska sova här m lillan=) får se hur de går ja får väl ¨åka hem i värsta fall=)

2008-07-11 @ 16:22:52
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: Lina

halkar in Åh vilken fin blogg du har! Får man fråga hur gamla dina små bustroll är? nyfiken :)



Passar på att önska trevlig helg!



/Lina :)

2008-07-11 @ 21:48:13
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Vibeke

Jajamensan, dyker upp om två veckor på lördag och stannar hela tiden till söndag morgon! :D Har inte fått PM för utställningen än så jag vet inte hur tidigt vi måste åka. Men jag hör av mig närmare om det...



Stackars Danne att vara sjuk nu på sommaren! Hoppas han blir pigg snart och får ut och bada och sånt man ska göra på sommaren!



Kramisar

2008-07-13 @ 20:50:08
Postat av: Lina

Mys! Ninni är 1,5 .. :) Va tiden går fort!



vad ska ni hitta på idag då ? nyfiken ha en skön dag i alla fall! kram

2008-07-15 @ 07:45:35
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!