Läkarn

Sådär nu har john o Vanessa varit hos Läkarn o gjort ett halsprov..

Det visade inga bakterier så det är en vanlig sommar grej som hon har..

Att febern kan försvinna o så kan den komma tillbaka lite  o så kanske det kan bli lite hosta osv..

SÅ det var ju bra..så slapp hon medicin o allt..

Jag o pojkarna  passade på att gå en promenad  o till en lekpark under tiden de var borta..

Danne tyckte inte att det var så kul i lekparken för det fanns inga barn där,det kom en liten tjej i hans ålder

som han åkte lite rutschkana med men hon gick hem rätt så fort..

Så då ville han gå hem ,men då passade jag på att gå  vid karlbersskolan  o sen hemåt så man fick lite motion iallafall.

Jag hade gått längre om det inte hade varit så varmt ute.  Jag hade jeans på mig o det var lite väl påklätt kanske..

SÅ blir det när man har allt i flyttlådor o man har ingen aning om vart kläderna är

 o när man väl hittar någon snygg kjol i lådorna så är de oftast för små..

Jag tänker ofta på att jag är så stor men jag gör inget åt det..

Det får ta sin tid ,inte för lång tid bara men jag är van o vara bra mycket mindre än vad jag är..

Men men  jag ska ta tag i det sen när jag har körkortet i handen.haha  vad fel de tlåter.
För när jag väl får mitt körkort kommer jag ju att bli ännu latare o inte promenera dit jag ska ,

vilket jag gillar nu på sommaren.. Men det är nog bara i början som jag kommer att ta bilen framför promenaderna

eller tvärtom..i början kanske jag inte vågar.. Man vet inte alls hur man kommer att bli när man väl har kortet i handen.
Känns så overkligt ändå att jag inom ett år förhopningsvis har kortet i handen..

Inte för att det kommer att ta ett år men jag tänker så

så slipper jag känna någon stress o bli besviken om det blir så..



Apropå körkort så sla jag ha min fjärde körlektion om 2½timme..

Jag har 7 körlektioner inbokade.. Några i juli o några i augusti..

Tyvärr så är pärmanra så överfulla så man får ha tur om man hittar en tid överhuvudtaget.

O när jag letade efter tider så trodde jag att jag bara kunde ta körlektion  efter kl 16..

Men i själva verket kan jag ta precis närsomhelst..

Men då får jag ta ett återbud o för att få det så måste jag sitta på körksolan om dagarna..

De vill inte att man ringer  o hör med dem utan man ska vara där..

Jag avslutar med ett kort från  1juni där danne hoppar studsmatta med sina kusiner..


Kommentarer
Postat av: pernilla

hej tittar in och kollar runt lite

Lycka till med körkortet

2008-07-10 @ 22:54:32
URL: http://pernillaschrewelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!