Härliga onsdag

Igår var en riktigt mysig dag.Jag o barnen packade ihop kylväskan med en massa gott(inget speciellt onyttigt,inget fikabröd alls).. O så drog vi till stranden där vi satt med 6-7 andra mammor o deras barn.
Vanessa o Danne lekte med Linnea o sprang omkring  i lekparken o jag gick ner med dem till vattnet så de fick bada lite..
Johan han kröp runt bland sina bebiskompisar o åt lite mellanmål o köttbullar o hade det riktigt mysigt..
Han  ställde sig upp mot vagnarna några gånger,duktiga killen:-)
När vi hade  picknickat klart ,var väl där i 3timmar eller nått så kom john o hämtade oss o vi drog vidare till mamma..
Fast då tog jag över bilen ...För även om jag har kört den stärckan förut så är det ju alltid något nytt som händer på vägen..
Någon kör om när man minst anar eller kommer lite snabbt på landsvägen..
Hemma hos mamma där var det hur mysigt som helst. De hade ställt upp husbilen så den stod som på en  camping.jätte mysigt. vi fikade o sen  lite senare på kvällen så grillade vi en massa gott.O så gick vi ner mot sjön för Vanessa o Danne ille bada..Det var så härligt vid bryggan så jag hade bra lust o hoppa i..

Idag ska jag till körksolan o göra klart en pärm. Har bara 2 kvar o det är dumt o sitta hemma när john ändå är hemma o kan ta barnen.. ja det blir ju bara Vanessa o Johan för danne stannade kvar hos sin mormor..

Sen ska vi till mamma o picknicka vid stranden o bada o så..
I kväll har jag lust o följa med vännerna på bio.Se sex and the city men det blir lite tight om tid..
Den börjar redan kl 18,15.. SÅ tyvärr blir det nog att jag inte hinner med den.
.Lite typiskt när man väl får chansen o gå på bio med någon vän..
Men men det är dom som bestämmer  vilken tid de ska gå o jag får rätta mig efter det.:-)

Nu ska jag gå o äta frukost så jag kan dra iväg till körskolan som jag hade tänkt.
John ligger fortfarande o sover.
Men johan har fått i sig lite gröt men han tackar nog inte nej till lite smörgås.
o vanessa lär ju vara hungrig..så  hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!

Ha en skön fredag!

2008-07-04 @ 09:07:49
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!