Ny vecka

Så är helgen över o ny vecka börjar.. Om ändå helgerna kunde vara längre.
Den här helgen har varit  mysig.

Vi fick besök av johns föräldrar i Lördags. De bor ju i Tullinge så det är bara 3:e gången som de har träffat johan,så det är riktigt kul när de hälsar på.

Så direkt efter vanessas dans så kom de smygande på tomten,jag är lite smått otrevlig av mig som inte märker av att våra gäster är här redan.

Men  de känner ju oss så väl så de vet att jag nattar johan eller nått om jag inte dyker upp på gården.

Igår så var det så himlans fint väder så vi satt o myste på våran framsida.

Barnen de lekte med deras kompis,hoppade studsmatta o sånt.

Snart dags o plantera årets första blommor ,men jag ska försöka vänta lite

jag vill ha råd o tips av en som står mig nära  o som kan det där med blommor o rabatter.

Så det får bli ett senare projekt.

Idag mår jag inte helt okej,jag har haft huvudvärk sen igår kväll.

Kanske har jag för mycket o tänka på..

Skulle behöva gå o lägga mig o vila igen men det är lite  för osocialt för barnen.

Så det blir till att börja med lunchen,klockan tickar. o jag är typ 40 minuter sen eller nått.

Men orka stressa.. Tänk om ett paket med alvedon kunde dimpa ner i brevlådan åt mig.

Jag ska väl inte äta panodil när jag ammar antar jag.. eller??


Här nedan ett 2månader gammalt kort på Johan.

här är han 4månader.


image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!