Mysig helg

Inlägget om sportbaren skrevs för flera dagar sen och handlar om förra lördagen. Men lyckades inte bli publicerad förrän nu. Den här helgen har vi haft det mysigt,hunnit med en hel del men ändå tagit det lugnt. Vi var bl.a. På bibblan och lånade Wii och Xbox 360 spel till barna. Sen tog vi en fika /lunch på Som hemma. Vi var inne på h&m och handlade en massa där blandannat mascara,sminkpenslar ,ögonskuggor osv till Vanessa. Hon fick sig ett nytt iPhone skal också. Sen till Willys och spenderade en del pengar på lördagsmys bestående av tacos,lösgodis,ostbågar,coca cola osv. Sen hann vi med en fika hos min pappa tills vi skulle hem och se melodifestivalen och bara mysa . Andreas och jag kollade som vanligt på några serier när barna hade gått och lagt sig. Nu följer vi Dexter . Idag har barna lekt en massa med sina kompisar både här hemma och hos dem. Sen var vi ute på promenad och till en pulkabacke så de kunde åka en massa Bob. Sen hem och baka Scones och mysa. Sen har de lekt ännu mera med sina kompisar osv. Nu sover alla barnen i sina sängar och jag ska sätta mig och kolla på någon film. Ovant att sitta själv i soffan ;-). Ps:korten är från i går på som hemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!