Min resa

Min resa ,haha. Låter som att jag ska utomlands . Nä min resa handlar om min vikt . I februari började jag med min diet. Jag har sen dess gått ner 11 kilo plus allt runt midjan . Det jag har märkt mest förändring på kroppen är ju på bena. Det känns stor skillnad . Men jag är mest fokuserad på midjemåttet då det är way to Much . Det har stått still ett tagen nu är jag på gång igen men nu slopar jag lunchen också. Jag har köpt en kartong med kick start från nutriletted en massa olika saker. Choklad shaken är god ,tomatbuljongen osv. Nutrilett bars provade jag idag för första gången och dom är riktigt goda. Crispy chocolate tror jag den hette. Så när dr andra åt glass och middag i lunedet då drack jag kaffe och en nutrilett bars. Jag,köpte en ny våg från Ica maxi idag och jag står still . Jag kör ju zumba och body combat så jag kanske får lite styrka i kroppen också . Vem vet om mina falukorvs armar kanske kan förändras till något mer fastare. Ska försöka hitta en bild från i vintras och en från nu så ni ser skillnad .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!