Visning

Idag ska jag på en visning på en 4rok med 95kvm . Jag är så nervös ,fattar inte varför . Jag är bortskämd med diskmaskin och tvättmaskin och det lär det ju inte finnas. Tvättmaskin kan jag nog fixa dit men diskmaskin är det nog värre med. Men jag ska givetvis kolla på den. Det vore så skönt med ett eget sovrum men ändå så trivs jag så bra här. Ja vi får se om jag äns får den om jag vill ha den . Det är ju fler än mig som ska kolla på den. Barna kan tänka dig bo där . De har sett området och Vanessa längtar till att få bo närmare sina kompisar. Men vi får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!