Måndag kväll

Idag under kvällen har jag varit och Zumbat. Idag var Lollo med och tränade :-) det känns så skönt när man kommer iväg till gymmet.snart kan jag nog ta och lägga till någon mer träning . Kanske ett till pass eller en stund på crosstrainern. Ska ju på inskrivningssamtal med dem . Så får vi se vad vi sätter upp för mål osv. Mitt ena mål är ju att få in rutinen att gå dit och träna zumba på måndagarna. den rutinen har jag fått in rätt bra,nu ska jag bara fortsätta . Men det gör jag så länge jag inte missar en gång . Men då har jag söndag och torsdag att välja på. Men kroppsligt är ju så klart att få ner omfånget om magen/midjan sen är allt en bonus. Men det kommer när jag fått in rutinen att gå dig och träna zumba osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!