Lugn kväll

Känns ju lite aningens ovant att inte ha Andreas hos mig under helgen. Igår sågs vi till 00. Idag sågs vi under kalaset. Men inget vakna ihop . Jag är inte beroende av att ha någon hos mig gämt fast jag säger ju inte direkt nej till att ha pojkvännen hos mig under helgerna/någon kväll då och då. Jag är trygg i mig själv så jag känner mig i te ensam men såklart det är både tråkigt och ovant. Har jag tur hinner man ses innan eller efter kalaset. Men man vet ju vart man har varandra . Vi har våra egna lägenheter så vi bor inte ihop och har väl inte några direkta planer på det heller. Det som händer,händer tänker jag. Nä nu ska jag mysa ner mig i soffan över en film. Barna sover ju såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!