4:an

Lägenheten på såningsvägen i Karlberg gick som förväntat till en annan familj . Jag tar det som att det finns en mening med allt ,att det inte var den rätta lägenheten för mig . Att det kan räcka med att vi har huset till försäljning och de extra kostnaderna. sen kan det vara nog psykiskt sett att få klart huset ,att man då ska flytta från lägenheten kan ju bli alldeles för mycket på engång. Man ska vara rädd om sig så man får gå framåt i sitt mående ,så man slipper falla tillbaka . Ett steg bakåt,2stek framåt känns bättre än falla flera steg bakåt och tappa balansen/kontrollen . Jag har ju förändrats och utvecklats massor men jag är fortfarande skör. Som igår slutade kvällen med jordens migrän med kräkningar,frusen som en tok osv. Tur att man kunde komma fort hem så man slapp ramla ihop på Max där vi var. För jag var väldigt yr och balansen var inte den bästa. Jag klarade dagen på jobbet galant . Jobbat eftermiddagarna själv nu 3 dagar i sträck . Var sist ut på jobbet ,älskar ansvaret jag får .men jag är mer trött när jag kommer hem. Men det här stärker mig enormt som tex när jag renoverade/målade inne på Funkis och lokalerna som nu är cafe änglahund. Kaklade väggen på cafet osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!