Fortfarande besviken mer än någonsin

Förutom halsen och förkylningen är livet på topp. Jag jobbar där jag vill jobba,jag har mina vänner ,jag har mina barn,min pojkvän och mitt hem där jag stortrivs. Vill givetvis bo större men inte mer än så. Däremot vill jag att man frågar mig istället för att ta förgivet att jag mår på ett sätt . Träffar man inte mig dagligen eller känner mig på riktigt Så har man ingen rätt att Påstå något .mina barn älskar sitt hem hos mig ,det är lika mycket deras hem. Vi har det bäst tillsammans och med Andreas i vårat liv har vi det ännu bättre. Barna träffar sin pappa så som de ska ,vi har en bra kontakt . Allt är bra och om man nu bryr sig så mycket om mig eller mina barn så ring oss,svara när vi ringer,smsa/maila .håll kontakten. Vill man mista min respekt så ska man gå bakom min rygg . Det är tydligen lätt gjort. Fyyyyyyyyyyyyyyyyy. Besviken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!