Vader haha

I mitt förra inlägg skrev jag om Cafet som jag ska jobba på . Men enligt min iPhone så skulle det stå vader istället för café. Nu ska jag fortsätta retas med en av mina håriga arbetskamrater. Haha. Det är också ett ganska så roligt fel som det kan bli när man uppdaterar med mobilen. Nu ska jag till alla härliga arbetskamrater. Blev härliga arbetskamrater. Så jag ändrade det till håriga. Hehe. Jag tycker om mina jobbarkompiSar på Funkis så mycket så jag är där varje dag jag kan och så länge jag kan. Kram. Ps: bilden föreställer en del av sakerna som säljs på Funkis reception.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!