Sover

Nu ligger johan o sover på operationen. Han var så lugn innan han somnade. Sen har han med sig sin nalle som han fick av mormor nu när han skulle till sjukhuset. Jag ska vara här några timmar till ifall han vill ha båda sina föräldrar när han vaknar till. Jag minns att daniel ropade på mig strax innan han vaknade till så man vill kunna vara närbarande för lilla johi också. Sen åker nog jag o hans sydkon o köper något o kommer o hälsar på. Men john sover kvar hos honom . Sen blir det dagar hos john medans jag jobbar men sen hem till mig för o sova. Bra för honom o ha tillgång till oss båda fastän han bor hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!