värsta man kan göra

Idag har jag gjort det värsta man kan göra enligt min dotter.
Jag var i hennes rum och fyllde en vit soppåse med en massa skräp.
Inte en enda leksak eller penna  eller nått sånt.
Utan tja vad hittade jag.. äggkartong,pappersmuggar ,
festisförpackningar,presentpapper,
presentsnören,leksaks kartonger osv osv..
Om hon vart glad?
hahaha alla som verkligen känner vanessa
vet hur galen hon blir om man plckar undan i hennes rum.
Raseriutbrott jajamen...
mamma är jävulen typ..
Tur att det gick över fort denna gång..
i

Förlåt mitt hjärta,
Men ibland måste mamma
rensa bort dina äggkartonger.
Man kan inte samla på allt.
Någondag kommer du att vara tacksam
över vad jag har gjort för dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!