Nora

Igår var jag,Andreas och barna på Nora dagarna,
Det var mindre än vad vi hade förväntat oss.
Men Nora är en så mysig stad så vi gick till tågen
där det är Loppis och vandrarhem.
Barna fick pengar så de kunde köpa sig något/det de hittade.
Johan som älskar bilar ,köpte såklart
en bil och även en Nalle Puh mjukis.
Daniel köpte sig några gubbar.
Och Vanessa hittade några ponnysar..
Hon hittade även en förpackning med kritor,målarfärger osv.
Vi gick även ner till Karusellerna men jag ångrade mig direkt
när jag betalade 90kronor för att barna skulle få åka en karusell var.
Kändes rätt onödigt när de snart får tillgång till alla karuseller
utan att köpa biljetter.
Vi tog en Lunch på ett mysigt Cafe.
Sen gick vi ner till stranden och myste .
Vi tog även en fika på ett jättemysigt cafe nära vattnet.
Där man sitter i trädgården och de säljer Nora glass bla.
Jag köpte mig en kladdkaka med Nora glass med sak av gräddkola.
Och kaffe såklart.Man fick i en liten kanna
så det blev mycket kaffe för pengarna,,
24 kronor för kaffet var det värt..
Övenf ast ja är van med våra 15 kr på Cafe Änglahund såklart.
Foton kommer snart från Nora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!