Hål i hjärtat

Man tycker ju att man borde ha bearbetat och kommit över allt
när det var 9månader sen man flyttade isär osv.
Men utan att såra någon nu så måste jag nog säga
det att jag nog aldrig kommer att kunna läka de öppna såren helt.
Hur fan ska det gå när John och jag måste gå igenom huset och sälja det.
Om jag mår så här nu flera gånger i veckan.
Så jag drar mig gärna för att kontakta mäklaren
men jag vet att jag/vi måste någongång.
Vart är mitt skal nu när jag behöver det?
Har jag förbrukat mitt skalet utåt
då det var som värst,under skilsmässan?
Jag är jag och jag bryr mig inte om hur andra går igenom
sina kriser i livet,jag kan inte blunda för allt
.Jag vill blicka framåt och ha det så bra som möjligt med allt jag har nu..
Vi har ju våran vänskap,
och båda mår bättre så här.
Men man undrar ju hur lång tid det ska gå..
Jag kan tex börja tjuta för att någon nämner en sak..

Mina känslor,mina tankar.
Så här är jag just nu.

Ha det så bra.
//Pwestermark..
2/442331/images/2012/dsc_0184_5000789ae087c37dad0034c9.jpg" data-oid="5000789ae087c37dad0034c9" class="image" />

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!