4:a

Jag skulle behöva ha en 4:a..
Större lägenhet än den 3:an på 75 kvm som jag har nu..
Jag behöver mera utrymme och ett eget sovrum.
Som idag när ryggen och bäckenet värker som in i bomben då vill man kunna slappa ifred utan en massa bus,lek och bråk i samma rum.
Pojkarna är jämt i vardagsrummet med sina beyblades,kolalr film,bråkar osv.
Fast de har ett rum att gå till och egen tv med dvd osv..
Men vardagsrummet är roligast..
Jag sökte en 4:a för någon vecka sen men jag låg på 7:e plats av 8 sökande och med mina låga köpoäng så lär jag inte ha haft en chans..Men skam den som ger sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!