röra på mig

När man lever själv som jag gör
och är överviktig som jag är.
Och dessutom jämt är trött och energilös
plus andra orsaker så är det bäst 
att jag  börjar få till en bättre vardaglig motion..

Jag ska försöka få hem det där latin amerikanska dansprogrammet
så jag kan börja med det här hemma.
Och se till så att låna hem zumba till wii alternativt köpa hem det.

Min kost är det inget vidare fel på
utan det är mer motionen som behöver
förbättras..

Få mer energi,få mer motivation till att göra saker,
få en bättre självkänsla/självförtroende är vissa
saker jag måste jobba vidare med..

Jag har kommit långt i mig själv
men jag är långtifrån nöjd med mig själv..
Så jag jobbar på..

Sen måste man låta sig ha  upp och ner dagar.
Då allt känns piss men de dagarna får inte
komma allt för ofta..

foto:
jag när jag såg bättre ut..
07 innan jag vart gravid med johan..

Kommentarer
Postat av: Mamma

ja verkligen jättesöt:)

2012-01-29 @ 16:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!