tisdag

Idag startade dagen som vanligt
med att lämna Vanessa,Daniel
i skolan och johan på dagis.
Johan äter frukost på dagis.
Det ser ju så mysigt ut..

Sen åkte jag till ica maxi
och handlade lite gott bröd,
frukt,lunch till mig,
o lite proviva,activia produkter..

Nu ska jag äta lite frukost
i lug och ro.
Sen ska jag iväg
på ett samtal
som jag brukar se fram emot..

Sen har jag inget planerat förrän
vid 13-14 tiden.perfekt.

Pojkarna bestämde i morse
att de ville till pappa john.
Så jag ringde dit och
bestämde med honom
att ha ska hämta pojkarna
idag så får de vara hos honom
några timmar.
Vi ska eventuellt till min pappa
och äta på eftermiddagen..

Skönt för pojkarna och
få lite egentid med john
några timmar..
Men ändå sova hemma.
Alla 3 åker dit på fredag
efter skolan.
Fram till måndag morgon..


foton:
tagna i somras
när vi fortfarande bodde i huset.
Jag saknar sommaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!