my iphone

min iphone har krånglat nu i några dagar.
det står :ingen service rätt ofta
då kan jag varken sms:a,ringa eller vara på nätet.
Pratar jag i telefonen då bryts samtalet eller hörs jättedåligt
efter en stund.. O ringer någon,ja då ser jag inte det förrän
det kommer som ett sms: detta nummer har ringt dig...

Flera som har skickat sms till mig
som jag inte har fått eller som jag får några timmar senare.
På jobbet idag stod det:ingen service hela tiden
tills jag gick ut till parkeringen då funkade allt igen..
Men det bryts ju oftast..

Så jag fick ta o köpa mig en samsung galaxy 5
idag med kontantkort.Nu ska jag använda
mitt vanliga nummer .
Den är väldigt fin och säkert roligare
när jag fått hem lite appar.
Jag har fått hem Wordfeud från samsung market nu iallafall,
gratisversionen..Så jag kan spela med er som vanligt..

Nu ligger laddaren hemma hos john
så jag får ta och ladda den
när jag kommer till jobbet eller
hur jag ska göra..
Kanske använda iphonen medans jag jobbar.
O ladda den nya sålänge..
Ja jag blir nådd på något sätt iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!