målat

idag drog jag till jobbet
iklädd snickarkläderna
och fortsatte att måla
stolar och brädor..

Det var nog ingen som
kunde missa att jag hade gjort slingor.
Ingen som vågade påpeka
att jag var helt gul i håret.haha
Men john fick sig ett gott skratt i förmiddags
när han skulle hämta barna ..
haha vad har du gjort..hahaha

Jag som försökte göra mig fin.haha
Hm nädå jag ska färga över det här
har jag tänkt mig..
Mot det röda hållet..
Sist så syntes det knappt
att jag hade färgat håret
så nu ljusade jag upp håret
så det röda fäster mer..

Vi får väl se hur det blir..haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!