lördag kväll

Lördag kväll/natt och barna är hemma och ligger i sina sängar.
Nu ska de vara hos mig till fredag morgon
sen efter skola/dagis ska john hämta dem och ha dem
till måndag efter mitt jobb.
Hoppas nu att allt går som planerat,
Men jag tänker ha det så nu.
Jag tycker att det är viktigt att de är hos sin pappa,
att han får ha dem och leva med dem fastän
vi är skilda och de bor hos mig.
Jag har aldrig och kommer aldrig att neka deras pappa,
min fd man att få umgås med barna eller ha dem.
Vill barna hem till sin pappa för att umgås under några
timmar fastän de ska sova hos mig så gärna för mig..
Så självklara saker som behöver förtydligas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!