kalas

Nu i helgen är alla barnenhos john.
Dom har det så mysigt med alla kaniner
och självklart med sin pappa.

Johan och john var och hämtade wii tvspelet igår
och jag skickade med lite godis och fika
som jag hade här hemma ..

Idag ska Daniel gå på kalas
här hos våran granne och eftersom
det är så lyhört
kommer jag att höra  dem väl..

För er som undrar så har vi en avslappnad
vänskap john och jag.
Vi är måna om varann men som vi sa tillvanessa igår:
vi kommer inte att leva ihop ..
Vi älskar inte varann.
Men vi älskar våra barn precis lika mycket
som förut.

Jag är  väldigt nöjd med livet som det är nu.
Väldigt nöjd..

lägger in lite foton:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!