johan

John min lilla minsting  har varit hos doktorn och kollat
halsmandlarna..De var förstorade men enligt läkarn
så brukar de inte tas bort förrän man har haft flera halsflusser
och varit mycket sjuk.
Men jag gav mig inte utan bad om en remiss till öron,näsa,hals
det är ju dom som avgör och är mer noggranna..
Jag vill ha det ordentligt undersökt ..
Daniel fick visa för doktorn att han inte hade några kvar..
Han var ju 4år när de togs bort..

Sen idag har han varit hos tandläkarn.
Då var han med pappa john..
Så idag har de myst ihop hela dagen,
Och tänderna var så fina så han behöver
inte komma tillbaka förrän om 2år.
Wow skönt o höra att någon av barna har bra tänder"ler"


Läkarn sa också att johan växer så bra
och att han ser ut som en 5åring.
Så han var inte orolig för honom.
Men vi får se vad öron näsa hals säger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!