jobbat

idag var det dags för årets första jobbdag
 och den första riktiga veckan på nya stället.
Jag trivs bra på nya stället.
Men jag har kommit in i en ny fas av bearbetning
av separationen,skilsmässan,flytt ,jobb som stängs ner,nytt jobb.osv..
O det känns mer som ett öppet sår..
De som är viktiga för mig är ännu viktigare för mig nu..

Men nu är det ett nytt år
och jag måste se framåt.
De tjaffs,jobbiga situationer, osv..
Det är förra årets..
Nu börjar jag om med de viktiga omkring mig.
Vem är då viktig..
Tja hör jag någongång av mig till er,
kommenterar ni min blogg ofta,
släkt,vänner som finns där
(Släkten förblir detsamma för mig nu som för ett halvår sen)
men som jag träffar för sällan..
OSv osv osv..
Men  sen finns det en lista på en rad personer
som jag måste ha omkring mig för att klara av allt..

Det är aldrig försent för att visa att man bryr sig,
eller vill få upp kontakten igen osv..


Lova mig att
ni alltid ska vara rädd om dem
som står er nära.
Som ni älskar,som betyder mycket för er.
Man kan aldrig visa nog med kärlek,
omtankte,vänskap osv....


//pwestermark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!