3månader

Idag är det 3 månader  sen
som jag skrev kontrakt på lägenheten..
Det kändes så rätt på engång
då jag kom in hit med bara barna
för första gången..
O jag har trivts jättebra sen dess.

Jag fick det jättefint snabbt
och sen när det var dags för jul
så kom julsakerna fram
och det blev ju jättebra.

Nu ska allt juligt bort
och jag ska fixa det fint igen..

Barna trivs jättebra i sina rum
och vi trivs verkligen hemma här.
Det underlättar något så enormt..

en del av barnas rum dec 2011.

vardagsrummet jultider..

Kommentarer
Postat av: Linda

Förlåt, förlåt, förlåt... jag skaaaa fixa... ååååh, tänk att det ska komma så mycket emellan, förlåt :/

2012-01-12 @ 08:28:30
URL: http://lindazblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!