veckan som är

Den här veckan har bestott i flera samtal/möten.Med blandannat skolan.
Så nu är det bestämt att from Måndag.Börjar barna skolan/fritids vid 7-7,10..
Johan böärjar 7,30  och jag hinner åka o äta frukost i lugn o ro på jobbet..
Alla barnen äter frukost i skola/dagis..
Allt är för att få ordning på Vanessas skolsituationoch kommer hon i tid
så slipper danne komma sent och skämmas som bara den..

Nu under kvällen har john varit här

och vanessa bakade en kladdkaka..

Nu ska jag fixa hä'r hemma
och sen blir det att gå och lägga mig.
Jag är så trött.
Och imorgon blir det jobbarkläderna  på
och måla fönster på jobbet.
Åka till tandläkaren med daniel
sen hämta alla barn och sen
träfa jessica på stan.

Sen på kvällen blir det Harrys..
Premiär för 25+ .O dj o några som spelar..

På lördagen så ska daniel på kalas hos sin tjejkompis
från klassen...Äta hamburgare o korv ..
Det ska bli kul att se hans glada leendenär jag hämtar honom sen.

Lägger in lite foton:
jag  lagade till lite kinamat till mig och barna:

min underbara johan:
jag förra helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!