våren på väg?(gammalt inlägg)

Idag har det varit så otroligt fint väder här i Karlskoga.. Perfekt promenad och fotograferings väder. Jag och pojkarna tog en promenad och jag gick förbi frisörsalongen och tog en drop in klippning.. Så nu är man lite vår fräch i håret. Nu är det som så att det hände en sak när hon skulle tunna ut håret. Hon använde fel sax och "råkade" klippa av allt istället för att tunna ut det hon hade i handen.. Har aldrig hänt förut när jag klippt mig. O jag som alltid tunnar ut håret lite när jag är hos någon frisör.. Men det blir lite si o så med denna frisörsalong. De är billiga men vad som helst kan hända.. Som tur är så syns det inte på mig eftersom jag har så tjockt hår. Men det syns om jag visar det.

Före klippning:
feb 2012


Efter klippning 23 feb 2012.
Inte så stor skillnad men en lite fräschare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!