känslostormar

Det är inte ofta som jag blir ledsen längre.
Men när jag väl blir det så blir jag så himla ledsen.
Då faller allt känna det som..

Jag vill inte känna mig beroende av någon
och jag är väl inte det heller.
Men när jag inte jobbar så
är de som jag har kontakt med
så få..
Även om mitt sociala liv har blivit mycket bättre
så är den väl inte helt som jag vill ha den..

Den där ensamhets känslan som jag har levt med så länge
den har jag inte längre..
Det är så befriande att ha blivit av med den..

Men jag är fortfarande väldigt skör.
Extremt skör.
Skillnaden är numera att jag kan tackla
det när det kommer.
O  så tar jag itu med känslorna när det passar sig bättre.
Ibland misslyckas jag men jag känner mig nöjd med hur jag
behandlar alla tankar o den där gråten som bara dyker upp ibland..

Jag ser en stor skillnad på de dagar då jag inte har tagit min ångest medicin
som jag ska göra och de dagar då jag tar den som jag ska.
Jag behöver den gott och väl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!