huvudvärk

Söndagen var väldigt bra.
Väldigt mysig.
Umgicks med barna och min underbara Vän Jessica.
Sen var jag och barna hos John.
Myste med kaninerna,kollade till Garbo
som inte mår så bra sen hon fick
dödfödda kaninbebisar.
O sen har vi ju Molly,min fina lilla Molly mus
som fick 4 fina kaninbebisar för en vecka sen.
Som är så söta.
Jag hade med lite extra gott till både Molly och Garbo.
Måste ju visa att jag bryr mig om dem fortfarande.
Djurvän som jag är.
Jag älskar djur. Särskilt hundar och Kaniner.
Jag längtar till den dagen då jag o barnen
kan ha en egen liten hund här hemma.
Liten o liten ska den ju inte vara..
En mellanstor helst.

Sen efter att ha varit hos john
så tog vi oss en biltur .
Sen iväg för att handla
lite toapapper,frukt och söndagsmys.hihi..
O sen hem o vänta på att Big Brother skulle börja.

So far var allt bra.
Tills jag började sms:a en vän
till mig..
Sen har jag haft migrän
så nu avslutades inte kvällen sådär
bra som den hade börjat .
Men vad ska man göra.
Jag kan bara ta ansvar för mig själv
Och för hur jag beter mig mot andra.
Att jag alltid försöker vara trevlig
mot alla fastän jag egentligen
inte alls mår bra.
Jag har svårt för de med ett hett temperament.
Fastän jag själv kan ha det.

Det är så himla trist att man aldrig får må bra.
Att folk hela tiden ska missförstå mig
och tro att jag bara vill dem illa hela tiden.

Om jag nu inte vill ha kontakt med någon
så säger jag väl det rent ut..
Jag kanske inte hör av mig 24 timmar
om dygnet för att jag har annat för mig.
Plus att i vissa fall så kan det vara
så att jag gör allt för att inte verka efterhängsen..

Just nu vill jag ha en lång och varm kram.
En kram full av kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!